Cornete umplute cu crema de caramel, nuci si biscuiti

Intr-o emisiune TV "Ce spun romanii" l-am auzit pe Cabral spunand ca a primit coliva intr-un cornet de napolitana. Asta mi-a dat o idee, sa fac si eu la fel atunci cand fac pomana. Zis si facut! Am cumparat un pachet de cornete si am dat de pomana. Am gasit la Lidl, dar are si la Carrefour. Mi-au ramas cateva cornete, pe care nu le-am folosit, asa ca mi-a venit ideea sa le umplu cu o crema de caramel, alune si biscuiti, ca la napolitanele de post cu caramel, alune si biscuiti. Doar ca am adaugat si alune intregi, pentru ca aveam in camara si m-am gandit sa fie ca un fel de Snickers.

Ingrediente pentru 5 cornete 


- 5-6 cornete de napolitana cumparate de la magazin

- 1/2 cana de zahar cu 2 linguri de apa pe foc mare

- 3 linguri alune (sau nuci) pisate

- o mana de alune intregi

- 10 biscuiti faramitati

- 100 g margarina

Fac crema ca si pentru napolitanele de post, adaug si alunele intregi si torn crema calda in cornete.





Pun fiecare cornet in cate o cana, ca sa stea drept si sa se intareasca crema, fara sa curga pe-afara. Nu le umplu foarte mult cat e inca calda crema, ca sa nu curga pe-afara.


Intre timp, crema se mai racoreste si se mai intareste, asa ca mai adaug cate putin in fiecare cornet, cat sa iasa bine afara din cornet.




Am dat capatul cu crema prin migdale  (sau alune ori nuci) macinate.




Las cornetele cam 5-10 minute, de preferinta in frigider, ca sa se intareasca crema de caramel. Mi-a ramas crema si am umplut si cativa biscuiti Petite Beurre.


Pofta buna!


Comentarii

Postări populare