Rulada de cacao cu crema de cacao


Rulada de cacao cu crema de cacao privita de aproape

Cateodata, am pofta mai mare de cacao si atunci imi vine sa pun cacao in orice prajitura. Astfel am facut chec cu cacao, adaugand cacao in toata compozitia, ca la negresa, dar si rulada de cacao cu crema de cacao, adaugand cacao in blat.
Am facut acelasi aluat de pandispan ca la rulada cu gem si rulada cu crema, doar ca am inlocuit o lingura de faina pentru aluat, cu o lingura de cacao. Am amestecat zaharul cu galbenusurile, faina si cacaoa. Apoi am adaugat albusurile batute spuma., amestecand cate putin, de jos in sus, ca sa nu se lase albusul.



Am pus aluatul in tava tapetata cu hartie de copt (aici era o bucata pergament de la punga de paine, pe vremea cand inca nu aveam hartie de copt).



Am copt blatul la fel , la 180C timp de 15-20 minute. Apoi am procedat ca si la celelalte blaturi de rulada : am desprins hartia de pe fund, apoi l-am rulat cu tot cu hartie si l-am lasat asa rulat timp de 5 minute, apoi l-am desfacut si l-am lasat sa se raceasca.



L-am umplut, evident, cu crema de cacao, folosita si la torta de ciocolata cu visine din visinata
Apoi am rulat si am lasat rulada la rece pentru o ora.




Pofta buna!

Comentarii

Postări populare