Spuma de capsuni



Delicioasa si parfumata, spuma de capsuni e cel mai usor de preparat atunci cand ai capsuni si vrei ceva dulce. Cand cumperi capsuni, iti raman intotdeauna destule capsuni strivite pe care nu te induri sa le arunci. Eu le pun separat si, in functie de cate sunt, fac mai multa sau mai putina spuma.

Ingrediente pentru 2 portii

- 2 albusuri
- 1 pahar mare de 250 ml cu zahar pudra (merge si tos)
- 1 pahar (tot de 250 ml) plin cu capsuni
- 1 praf de sare

Bati albusurile spuma cu putina sare care le face sa se bata mai repede. Apoi adaugi zaharul cate putin si bati in continuare cu telul. La sfarsit adaugi capsunile zdrobite cu furculita sau mixate cu mixerul si amesteci de jos in sus cu telul pana se incorporeaza bine in spuma.
Eu fac spuma la robot, in bolul mic. Pun toate ingredientele acolo si ii dau drumul la viteza 6. In cateva minute spuma e gata, dar o mai las putin la frigider pentru ca se incalzeste in robot. Se poate face cu orice alt robot de bucatarie, dar difera viteza. Eu am acum alt robot de bucatarie si la acesta trebuie viteza mai mica 2.


Mie imi place spuma servita cu capsuni in ea si cu foi de napolitana, cu care sa iau spuma. Sunt buni si biscuitii simpli, dar fragezi, gen Petite Beurre.


Comentarii

Postări populare