Salata orientala cu de toate si cu maioneza de post

In ultimul timp am facut o pasiune pentru salata orientala facuta cu de toate si cu maioneza de post, care este delicioasa. In zilele de post, atunci cand fac hummus pentru micul dejun, imi ramane zeama din conserva de naut, din care pot sa fac maioneza de post. Iese atat maioneza cat de doua portii de salata orientala. Pe langa ceapa si masline, imi place s amai adaug si castraveti acri, gogosari in otet si ardei grasi cruzi, de diferite culori, daca am. Salata iese delicioasa si foarte apetisanta.

Ingrediente pentru 2 portii

- 6 cartofi medii

- 1 lingurita de sare

- 1 ceapa mare

- cate un sfert de ardei gras rosu, galben si verde

- 2 castraveti mici acri

- 2 sferturi de gogosar in otet

- cateva rosii cherry (cine vrea)

- 1/2 cana de maioneza din zeama de naut

Curat si fierb cartofii, ca pentru salata orientala simpla. Adaug 1/2 de lingurita de sare in apa. Cand sunt fierti cartofii, ii scot cu o spumiera pe farfurie si ii las sa se raceasca.

Intre timp curat ardeii si ceapa si fac maioneza din zeama de naut. Tai ceapa pestisori.  Pun ceapa in castronul in care voi face salata si o frec cu 1/2 lingurita de sare. Tai ardeii si gogosarii in otet julienne (fasii subtiri).

Tai castravetii acri in rondele. 

Pun cartofii raciti si masline peste legumele din castron. Pun maioneza deasupra. Amestec salata cu o lingura si o furculita. 


Apoi servesc salata in castron. 

Cine vrea, poate sa adauge si cateva rosii cherry deasupra. Mie imi plac foarte mult cu maioneza, mai ales pe timp de vara.


Pofta buna si voua!


Comentarii

Postări populare