Salata orientala cu ton



Este o salata orientala, la care am adaugat ton din conserva. De obicei fac salata orientala ca pe o mancare de post, dar, de data asta, am avut o cutie mare de ton si a trebuit sa o gatesc cumva, daca tot am deschis-o. De fapt, de-asta am si deschis-o, pentru ca am avut cateva zile de dezlegare la peste si puteam sa o mancam pe toata, fara sa mai ramana, ca sa se strice. Pe langa spaghetele cu ton, facute de fiica mea, am mai facut si o salata orientala cu ton si gata pestele! Dar am si facut o "burta" de ton, cum spune mama mea!

 

Ingredientele sunt aceleasi ca la salata orientala. Doar ca am adaugat tonul, impreuna cu tot cu uleiul din conserva, fara sa mai pun alt ulei. Pentru ca mie imi place salata verde cu ton - dar si pentru ca aveam - am pus si cateva frunze de salata taiate bucati. Insa am asezonat-o cu otet de mere, nu cu lamaie.


Am preferat sa pun ceapa rosie, pentru o culoare mai frumoasa a salatei si am adaugat patrunjel tocat deasupra.


A fost delicioasa!
Pofta buna!

Comentarii

Postări populare